[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 11., Sze, 11:38:23 CET

Lantos Gabor  <lantos.gabor at freemail.hu> 2009.11.11. 10:14:15 +1h-kor írta:

> Nekem annyira nem tűnik szűk keresztmetszetnek...
> Vagy csak nekem van valami extra takarékos cirkóm ?
> Mennyit fogyaszthat egy ilyen relatív kis teljesítményű szivattyú ?
> Kazánszerelő arra figyelmeztetett, hogy arra kell odafigyelni inkább, hogy a
> szünetmentesnek rendes szinuszos kimenete legyen, állítása szerint a
> Vaillant kimondottan érzékeny erre...
> Bár azt is hozzátette, hogy talán a kvázi-szinuszossal is szabad
> próbálkozni, de a négyszögesekkel nem (vezérlési problémákat emlegetett).
> Mágus, neked milyen kimenete van a szünetmentesnek ?

*****
ezekben a " Danfoss logika van" 1fázisú "3sebességes" (kb 45W , 65W
és 90W körüli fokozatokkal)

a baj (szerintem) a kondenzátor miatt lehet,
*****

amikor megvettem ezt az UPS-t, akkor a leírásuk szerint színuszosnak
mondták magukról, a dobozon levő "piktogramon" is a színusz hullámon
levő aprókockasorozatot rajzolták, mintha az 1 hullámot is
sok-sok kis apró impulzusokból rakták volna össze

azért hittem, hiszem ezt el, mert a benne levő traffantyú is
egy 50Hz-es hagyományos vaslemezes, és a betáp 4diódája után
ezt illene is előállítaniuk az egyenáramból

a Te szünetmentesedben milyen traffantyú állítja elő a 230V-ot?