[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 11., Sze, 11:55:47 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.11. 10:26:26 +1h-kor írta:

> Meg ha van autód, annak az aksijáról is járathatod (töltheted) a
> szünetmentesed aksiját, ha 12V-os.

Gábor 1kW-osában szerintem nem 12V, hanem 24V vagy 36V-ra van kötve

nekem a 600VA-es UPS-em 12V-ra van gyárilag méretezve,
azért vettem ezt az online !!!! UPS-st, hogy az
egy hálózat nélküli tanyán is elő lehessen állítani a
230V-ot, hogy gombnyomásra az akksiról beröffenthető legyen

(az offline ezt nem teszi meg, mert annak először a 230V-os
hálózat kell, aminél megszakad az áramellátás, hogy egyáltalán
beröffenjen egy akksiról) tehát, ha 4 napig nincs áram, és
egyszer leállítom, akkor hálózathiány miatt már nem tudom
újraindítani )

a 12V-hoz meg azért ragaszkodtam, hogy bármelyik 12Voltos járgányról egy
bikadróttal mehessen, és ne kelljen hozzá
aggregátort venni, csak a kocsi motorját beindítani,
és alapjárat feletti alacsony fordulaton is tud annyi
áramot termelni :-) )