[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 11., Sze, 16:01:53 CET

Lantos Gabor  <lantos.gabor at freemail.hu> 2009.11.11. 15:12:24 +1h-kor írta:

> Na itt a lényeg !
> Mint rendszermérnök féleség, nekünk ez a lényeg.
> Hogy lehet-e úgy akkut cserélni, hogy közben nem állítjuk le sem a mögöttes
> fogyasztókat, sem a szünetmentest ?
> A komoly szünetmenteseken hot-swap akkucsere lehetőség van !

oké, mindekinek igaza van, hiszen mindenki mást is láthatott

amiket én említettem, azok a "nem komoly" (azaz az általam
is megfizethető) kategóriához tartozók,

az elsőt (az OFFline Fiskarst) hasznátan vettem, működőképesen
és örültem is neki. Amikor "tanyasi módon" is szerettem volna
begerjeszteni, akkor kezdtem az OFFLINE akkori értelmét
kóstolgatni. Az a fiskars a "tanyasi módon" nem volt beröffenthető,
és a magyarországi Fiskars szervizben mondták, hogy a fiskars
az OFFLINE -os, és a konnektoros hálózati jel elmaradása bírja csak
elindítani)
és emiatt az általam kívánt funkció ("tanyasi módon" is
beröffenthetőség ) a fiskars emiatt nem alkalmas, vegyek ONLINE
UPS-t, ami náluk is létezik, az offline-os árának 15szöröséért.

tehát (a márkaszervizben)
a tudomány akkori állása szerint az ONLINE ketyere alkalmas az
ilyen "tanyasi módra".

a jelenlegi már csak 12Voltos, ONLINE -nak mondták, és
"tanyasi módon" is beröffenthető.

nyitott vagyok rá, hogy felejtsük el az ONLINE szót is, akkor úgy fogalmazom:

a nekem kellő , az engem érdeklő UPS ismérvei:
legyen "tanyasi módon" is beröffenthető, és 12Voltról képes legyen
menni.

a jelenlegi (eddig online-nak nevezett) ketyere az XL funkciót
is bírja már :-) akármekkora külső akkuval is tud dolgozni