[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 11., Sze, 23:12:59 CET

amiket en lattam, ott az akksik nagyaramu kabelezese ugy volt megoldva, hogy latszott hogy nagyon a hibalehetosegek kikuszobolese es hasonlok voltak a cel. ebbe nem fer bele, hogy lengo kanocokkal rakapcsold a masodik pakkot, es utanna pakolj, a kanocot meg behajtogatsd az aljaba.

a tobbseg fiokos. fiok kihuz (ezzel bont is), cucc kicserel, fiok betol.

vajk