[Epitesz-barkacs] OFFline-Online, volt masik UPS kerdes

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Nov. 11., Sze, 23:33:49 CET

Sziasztok!

Nem ismertem ezt a fajta elnevezést, de jogos, hogy a kétféle működési
vagy inkább felhasználási módot meg kell különböztetni. A hálózat
nélkül nem induló táp tervezője valószínűleg azzal érvelne, hogy a táp
csak arra szolgál, hogy (nagyon) rövid idejű hálózat kiesést
áthidaljon, vagy hosszabb idejű hálózatkiesésnél biztosítson időt a
tisztességes mentésre/kilépésre. Üzemelni egy ilyen tápról nincsen
értelme, mert rövid az áthidalási idő.

Inkább azon akadtam föl, hogy miért így használják az ON/OFFline
elnevezést. Én éppen ellenkezően használnám. Merthogy klasszikusan az
offline az valamitől időben és/vagy térben elválasztott működésre
használatos, az online meg éppen a direkt összekötés képzetét kelti.

Üdv
pi