[Epitesz-barkacs] OFFline-Online, volt masik UPS kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 12., Cs, 07:55:59 CET

Pataki István wrote:

> Nem ismertem ezt a fajta elnevezést, de jogos, hogy a kétféle működési
> vagy inkább felhasználási módot meg kell különböztetni. A hálózat
> Inkább azon akadtam föl, hogy miért így használják az ON/OFFline
> elnevezést. Én éppen ellenkezően használnám. Merthogy klasszikusan az
> offline az valamitől időben és/vagy térben elválasztott működésre
> használatos, az online meg éppen a direkt összekötés képzetét kelti.

Lehet, hogy az eredeti elnevező úgy értette, hogy az online esetben az
energiavonalban benne van a szerkezet, minden esetben rajta áramlik
keresztül az energia. (hálózat-akkutöltés-inverter-fogyasztó), míg az
offline meg úgy megy, hogy külön van a hálózat-fogyasztó, és külön az
akkutöltés, és ha kell, akkor a hálózat kimaradásnél belép a fogyasztó elé
az akku-inverter vonal, tehát alapvetően offban van.