[Epitesz-barkacs] glimmlampa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 12., Cs, 15:36:43 CET

Palasik Sandor  <palasik at mail.datanet.hu> 2009.11.12. 13:33:10 +1h-kor írta:

> Itt is van egy pár:
>
> http://www.hqelektronik.hu/pr?srch=glimm
>
> Bár bevallom, nem igazán jöttem rá a leírásodból, hogy mi a rákot akarsz:
> venni, eladni, vagy valami problémát megoldani vele :-)

köszi
-------------
felmerült bennem, hogy 230Voltos hálózaton jelzőként
(pl. delej léte vagy nemléte, a kapcsoló megtalálását segítő
parázsfény, stb ) glimm, vagy led legyen?

a) első problémám, hogy hazánkban ma-holnap úgy általában mennyiért
   lehet alkatrész gyanánt beszerezni?
( pl. 50-70-100 Ft/db még elmenne, de 300- 1200Ft/db már kizáró ok )

b) ha van, akkor mennyit fogyaszt?

c) a led-ek világában inkább leddel?

d) melyik mennyire macerás? (pl. ledhez több alkatrész kell)

e) pár év múlva lesz-e utánpótlás, vagy betiltja-e ezt is az EU?

szóval még kavarognak bennem gondolatok,

jelen pillanatban talán még csak az a) és e) kérdésnél tartok