[Epitesz-barkacs] glimmlampa

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Nov. 13., P, 03:29:18 CET

Ha megnézed a kapcsolást, a led meg a dióda egymást védik. Vagyis
egyik meghibásodása (szakadás) automatikusan a másik tönkremenetelét
is magával hozza. Ha sorozatban kellene gyártani, én biztosan a
4007-et használnám. Pl. bekapcsoláskor nem kicsi valószínűséggel
csattanna el a 4148. A 4007 alig nagyobb, és kb. 4Ft helyett 5Ft-ba
kerül, ez sem igazán szempont.

Üdv
pi