[Epitesz-barkacs] glimmlampa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 13., P, 08:26:15 CET

Kormos Imre wrote:

> Lehet, hogy egyszerübb a másik dióda helyett is LEDet rakni..

Tényleg, nem rossz ötlet, vannak olyan ledek, amik egyik irányban piros,
másikban zöld fényt adnak. Lenne belőle barna led. :-) Még sosem
próbáltam, mert csak beépítve vannak itt ilyen ledek. Érdekes lenne, ki
kéne próbálni. Még sosem láttam barna ledet.

> Egyébként egy haverom az előszobába most tett 230V-os LED-es izzókat a
> lámpába (3 db, 3W-os, 60db LED/izzó), és mivel glimlámpás a kapcsolója,
> cserébe kapott derítőfényt, mert az LED-ek halványan folyamatosan
> világítanak.

:-)) Az benne a fura, hogy így osztják meg a terhelést a glimmel.