[Epitesz-barkacs] glimmlampa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 13., P, 10:11:21 CET

Erdos Zoltan wrote:
> narancssarga lesz. vagy inkabb olyan borostyanos..
>
> en hasznalom is. egy ponton tobbfele allapot kijelzesere :-)
>
> a polaritas valtas kitoltesi tenyezojenek valtozasaval kicsit valtozik a
> tonus..

Ha még szünetek is vannak benne, nem lehet mégis a barnát előállítani? :-)
Az általam küldött két képen vannak fekete pixelek is, ez megfelelne a
szünetidőnek. Persze simán a fényerővel is lehetne variálni, de talán az
nem ugyanaz, fene tudja.

Az ötlet viszont nagyon jó, egy kétszínű leddel kettőnél többféle jelzést
is kiadni, tetszik! Lehet, hogy valahol bevetem én is az ötletet.
Köszönöm!