[Epitesz-barkacs] glimmlampa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 13., P, 10:56:22 CET

Hofferek Attila wrote:

> A feketét kapd ki belőle de nagyon gyorsan! :-)

Miért? Az csak azt jelenti, hogy nincs fény!
De legyen igazad, itt van még egy kép. Az egyikben a fekete kilövésével
van 2 rész piros, 1 rész zöld, a másikban meg fele-fele.
Az atyaistennek se akar sárga lenni, pedig igyekeztem! Lehet, hogy a
sárgához valahova fehéret kellene belekeverni, de az már csalás, mert a
fehér azt jelenti, hogy más színek is vannak benne.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: barna1.gif
Type: image/gif
Size: 3460 bytes