[Epitesz-barkacs] 20lux-os fenyintenzitas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 13., P, 11:01:30 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.13. 08:34:09 +1h-kor írta:

>-----
>
> Te most szivatsz bennünket, vagy mi? Hát felrakod, megnézed, hogy neked
> jó-e, és le van tojva, hogy hány lux meg lumen, nemde?

a levél alján leírom, hogy nem szívatás :-)

> Ez csak akkor számít, ha nagyüzemileg vagy legalábbis cégformában tartasz
> állatokat, termelsz tojást. Ha magadnak vagy szűk körben kell, akkor a
> büdös életben soha senki nem fogja megmérni még kifejezett kérésedre sem a
> hatóság részéről, hogy fényileg annak a pár tyúknak, amiket tartasz,
> milyen a fény a tartózkodási helyén. Sőt, ha másnap a levesben lehet őket
> megtalálni, azt se fogja senki nehezményezni. :-)

igazából vannak olyan dolgok, amiben már 25éve előbb járok, és az EU
is csak mögöttem kullog pl. 2012-ig, amikortól  a tojótyúkokat
felszabadítja a ketreces tojástermelés alól, és kitiltotta az EU-ból
( lesz emiatt tojáshiány is :-) ) 2008-ban a 2012-es határidővel

viszont ösztől tavaszig (kb 180 napon át) max napi 6 óra fénypótlással
a tojótyúkokat serkenteni lehet, ami éves szinten tyúkonként
kb. 100tojást jelenthet. Ezt házilag karácsony tájékán éjféltől
reggel hétig, februárban már csak éjjel 1-től reggel 6-ig
ezt kiadja. (ezért vittem most a tyúkólba az áramot)