[Epitesz-barkacs] 20lux-os fenyintenzitas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 13., P, 12:06:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.13. 11:23:09 +1h-kor írta:

> Akkor nevezhetném kutatás-fejlesztésnek, de hogy nem valami előírást
> akarsz betartani ahhoz a pár tyúkhoz és tojáshoz, az szinte biztos.
>
> Vagy tévedek, és naponta jönnek a tojásokért kamionnal?

nem téveds, valóban nem kamionnal jönnek érte

végülis kutatás-fejlesztésnek is nevezhetjük, és nem az előírást
akarom direkt betartani, én csak annyi fénytöbbletet akarok nekik
napi kb. 6 órában adni, hogy a fényfüggő tyúklelkivilág alapján
a fénytöbblet az 5 tyúknál a 2 napi 1db tojás (fényhiány) helyett
napi 3db tojás fölé menjen a tyúkólban

ha a tudományos tyúklelkivilág alapján ezt a téli fényhiányt
kompenzálni tudom, és ezt
havi 200Ft villanyból elő tudom állítani, akkor 2-3nap alatt
a nyári tojástermelés visszaállítása már nullszaldóssá válik....