[Epitesz-barkacs] kelvin es nm Re: glimmlampa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 13., P, 12:41:31 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.13. 11:33:17 +1h-kor írta:

> Az emberi szem érdekes. Ha egy technikai eszközzel néznek egy árnyékban

akkor pláne a tyúkok szeme még érdekesebb :-)

> Vajk erről biztos többet tud, mert sokat foglalkozott fototechnikai
> dolgokkal. Szerintem azt a fényképezőgépet még nem találták ki, amelyik
> mutatja a kék eget, a hófehér, napsütötte falat, meg az árnyékban az
> embereket szépen, színesen, ahogy látjuk a valóságban.

ha jól értelmezem a Kelvin fokra ill. a fény hullámhosszára
gondolt az alábbi tankönyv írója?
~~~~~~~~~
a fény színe: vörös és narancs, kék fényben nem lát az állat

Fény: retina -> agyalapi mirigy: LH hormon -> Graff-féle tüszők érése.
Fényprogramok a tojástermelés megindítására

www.diakoldal.hu/.../5071cb91dc134ccae1a01cfb41d76714baromfitenyesztes.doc