[Epitesz-barkacs] porszivo motor

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 13., P, 13:42:25 CET

nemtudom mennyit fureszelsz, marsz, meg hasonlok, de hamar feher lesz a kert.

nekem a 70 literes hordot akkor kell uriteni, ha felig van. ez mondjuk egy meter hosszu 15x5cm pallo centi szeles csikokra felfureszelese.

tovabba a forgacs, durvabb fureszpor tuti azonnal eltomiti azt a porszivo cuccot. kell egy levalaszto, csak a finom porral nem kell akkor foglalkozz. az mehet kintre, nem rontja a muhely levegojet.

vajk