[Epitesz-barkacs] kemeny epites - kivaltas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 13., P, 17:54:41 CET

Zsolt wrote:

> a szarufa kb.10 cm-re belelóg a kémény vonalába.
> a legkevésbé van inemre, hogy elhuzzam a kéményt 10centit.
>
> hogyan oldanátok meg a problémát ?

Hát ha semmiképpen nem akarod elhúzni, akkor van egy olyan lehetőség, amit
a szomszédomnál láttam, aki sok ilyesmit kiváltott, amikor beépítették a
tetőteret.

Szóval zártszelvényből meg efféléből lehet csinálni kiváltót, amit
rászerelsz a szarufára úgy, hogy az minden terhet átvesz az utána
kifűrészelt szarufából. A tetőlécekkel kapcsolatban úgyis vannak
feladatok. Erre a kitérőre rá lehet csavarozni azt a szarufadarabot is,
amit kifűrészelsz, és odébb kerülhet a helyére, ahol újra tudhatja fogadni
a tetőlécet, és annak szögeit.

A rajzra nem rajzoltam rá, hogy a kiesett darabot hova és hogyan
csavarozod fel, de ha megvannak a méretek, amik nem feltétlenül ílyen
szerkezetet eredményeznek, akkor ez kitalálható.

Lehet olyat is, hogy a zártszelvény "befordul", így belül nagyobb hely
adódik, és a kémény felőli oldalán lehet a kivágott darab.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: szarufakivalt1.gif
Type: image/gif
Size: 1567 bytes