[Epitesz-barkacs] kemeny epites - kivaltas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 13., P, 18:44:58 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.11.13. 18:18:03 +1h-kor írta:

> érdekes 5let, vasra nem gondoltam..... na majd ezt is felveszem az 5let
> kelléktárba.. :)

annyit említenék, hogy C szelvénynél zártabb szelvényt érdemes elkerülni, pl.
nehéz belülről lefesteni, rozsdát kaparni, stb

C Z U I meg sok egyéb profil is alkalmazható

én vasszelvényekkel sokmindent megoldottam, a gerincszelemen
és az alatta levő fél méter magas üreg ( 15m hosszon egybefüggő
üreg) vasból van megoldva