[Epitesz-barkacs] 20lux-os fenyintenzitas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 13., P, 21:20:50 CET

navazze.

az 1000cd az ugye azt jelenti, hogy a cucc 1000 lumen/steradian sugaroz atlagosan egy 38 fokos csucsszogu kupba.

nem vagyok hajlando kiszamolni, hogy a 38 fokos kupszogu kup az hany szteradian.

saccra a kup alapjanak a sugara, ha a kup magassaga 2m  : 2*tg19 fok = 0.68meter. tehat 2meterrol egy szuk masfel meter atmeroju korben vilagit a cucc.

ha meglenne a fenti terszog, akkor tudnank hogy hany lumen jut a karikankra. akkor mar csak a karika teruletevel kellene elosztani, es meglenne a lux.

vajk