[Epitesz-barkacs] kemeny epites - kivaltas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 14., Szo, 06:54:16 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ha tényleg csak 10 cm-ről van szó, akkor egy gerenda darabot
> mellécsavaroznék a jelenleginek (megfelelő átfedéssel áthidalva a
> leendő kiváltás helyét), és kifűrészelném mellőle a régi gerendát.
> Nem kell azt feltétlenül másik gerendákra átterhelni.

Én se gondoltam, hogy át kéne terhelni, de a mellészögelés nem elég a 10
centihez. Legalábbis a kép alapján nekem nem az jött le, hogy 10 centi
vastag a szarufa.

Az viszont felmerült bennem, hogy ha így volna megoldva, akkor lehet, hogy
csak mittudomén 7-8 centi lenne az eltolódás, annyit meg a kémény
téglájából is ki lehet faragni, sőt, ennyi elhúzás már nem tűnik fel
(tehát 2-3 centi).