[Epitesz-barkacs] kemeny epites - kivaltas

Robi fintarob at gmail.com
2009. Nov. 14., Szo, 19:45:18 CET

Sziasztok!

Párhuzamosan tenni a szarufával még 1-et? 16-os menetesszárral többhelyen
(6-8;kb.50cm-enként) összehúzni, az akadékot meg láncfűrészel kivágni, ill.
én személyszerint 5cm-rel mindenképp elhúznám a kéményed - mert én is ezt
tettem, 3-as vaslemez a bélésem, perlittel lesz beöntve a külső oldala. A
vaslemez táblából lett vágva, hajlítva, flexxel ferdén vágva, majd
körbehegesztve. 1 helyen támaszkodik a hőtágulás miatt tudjon fel is, le is
mozogni.
A párhuzamos szarufa esetén nem kéne tetőt bontanod.
12 cm az előírás mind a kémény falvastagsága, mind a kémény-faanyag
távolsága. Tegyél a fa és a tégla közé hőszegetelő anyagot!
Nálam van 5-7 cm a tetőgerenda és a kémény között, de az üveggyapot megfogja
a meleget rendesen.

Zsolt, én már 1000 téglát fölvittem a padlástérbe - még van 500. :)
Kitartás! :)

R.