[Epitesz-barkacs] Fw: 2 motoros hutoszekreny

cst maguspr at freemail.hu
2009. Nov. 16., H, 08:04:55 CET

nekem inkább az optocsatoló, leginkább a 230V - 5V rész galvanikus
elválasztása
( nyákon az esetleges áthúzás )

bár a lomexben 100Ft/db áron ki lehet fogni néha 230 / 12V -os pár wattos
traffancsot
ami galvanikusan tényleg elválasztott,  a 12voltot, pár mA-t meg
telefondróton esetleg
el lehetne szállítani .

a 230Voltos ágon krokodilcsipesszel illik rácsatlakozni a mérési pontra
hosszútávon,
vagy ráforrasztani véglegesre?