[Epitesz-barkacs] csirkeneveles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 16., H, 22:39:48 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.16. 20:43:36 +1h-kor írta:

> Reméljük. Azt is észrevettem, hogy nem izzólámpák voltak, mert a kamera
> "szeme láttára" kapcsolták fel a zöldet.

közben megnéztem a TVműsort, ami éjfél után 10perces híradó lesz, nem
hinném, hogy a félórás híreket megismételnék
-------
no addig is keresgéltem, hááát nem semmi az a "kékfény"

..kék fényben nem lát az állat ...
www.diakoldal.hu/.../5071cb91dc134ccae1a01cfb41d76714baromfitenyesztes.doc
----------
Kék fényben nem látnak a csirkék, így könnyű kezelni őket. Ez a diszkóban is
néha működik. :)

Erre a pulykapipe vakságra nem emlékeztem már, csak arra hogy a baromfik
valamelyik fényben (kék vagy piros, már nem emlékszem) nem látnak, és olyan
megvilágításban könnyű őket összeszedni (csirkekombájn).
http://www.ize.hu/comments.php?post_id=5787
----
http://www.centralnet.hu/pipermail/elektro-etc/2006-October/006845.html
"csirkekombájn"  2006. október 11-én volt az elektro-etc-n

működése: http://youtube.com/watch?v=uRwNJxk8LrQ
--
hofi reagálása akkor:
http://www.centralnet.hu/pipermail/elektro-etc/2006-October/006870.html

a mellékelt csirkakombájn az említett szakfolyóirat 12.
oldalán találod meg

-----
De itt találtam egy kis leírást. Valóban, célszerű az etetőket kezdetben
megvilágítani.

http://www.agr.unideb.hu/animaldb/baromfi/pulyka/technol.htm
------