[Epitesz-barkacs] csirkeneveles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 16., H, 23:57:33 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.11.16. 23:02:43 +1h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> http://tenyek.tv2.hu/Videok/2009-11-16-Egy_evuk_van_a_baromfitenyeszt
>
> Nehezen találtam meg, de nyilván az én hibám (meg nem is szoktam
> repetázni:).
>
> VIDEÓ LEÍRÁSA:
> A Baromfi Terméktanács szerint szalmonellás a magyar csirkék 70
> százaléka. Az unióban viszont 1 év múlva ilyet már nem lehet árulni. A
> baromfitenyésztőknek egy évük van a szalmonellamentesítésre - ez alatt
> kell évtizedes lemaradást behozniuk. Ha nem sikerül, nemcsak a
> külföldi, a magyar boltokból is eltűnhet a magyar baromfi, 60 ezer
> [...]

köszi, megnéztem,
az utolsó 10sec-ben villamt be egy 1 másodperces
rész, ahol a kék szín bejött.

ahol meg az etetővályú (kb a riprt első harmadában)
mellett megy el egy gép, ott inkább sárgás színű
világítást éreztem

közben eszembe jutott, hogy alaplapi hangkártya van a gépen,
de (sok évvel ezelőtt egy éjszaka egy weblapról beindult, felüvöltött
hangszóró miatt felriadt a család - pedig kikapcsoltam sokmindent - )
kénytelen voltam vagy 10 helyen kigyilkolni mindent, és
sajna azóta sem sikerült felélesztenem