[Epitesz-barkacs] ELMU oraallas vs atalany

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 18., Sze, 00:07:17 CET

az elmü csinál furcsaságokat... :-(

évek óta óraállás alapján történő számlázáshoz ragaszkodunk
és kb. szeptemberben évente egyszer óraállást ellenőriznek

jön egy dörgedelmes levél, hogy van 552 Ft eltérés, és
felkoncolnak, de 552 Ft-os számlát, csekket nem találok
meg hogy miből adódna az eltérés, az sincs megemlítve

mondom anyátok..t, óraállás bejelentés időintervallumban
elmegyek ügyfélszolgálathoz, kideríteni az okot.

mondom többféle ok miatt jöttem, de elsőként óraállást
jelentenék. Mondja üi, hogy tőlem nem fogadhat óraállást,
mert a gépen átkapcsolták a bitet, és én most átalánydíjasnak
látszom a gépük által, mondom ki kapcsolta át? mert én ugyan
átalányra átállást nem kértem.

hát keresgélve az üi. megtalálta, hogy a számlázási osztály
kapcsolta át a bitemet, és ő nem tehet ellene semmit.

mondom neki, hogy akkor adja meg a számlázási nagyfőnök elvtárs
nevét, mert egyoltalú szerződésmódosítás címén s..gberúgást
fogok kérni a számára. Erre üi. mondja, hogy megpróbálja
korrigálni, és kb 1/2 óra alatt, 2 gépfagyás után visszaállította
a bitemet, és belesztornózott az legutolsó számlába és így
má befogadta a mai óraállásomat is.

azután kiderült, hogy az én szeptemberi óraállásbejelentésem,
és az elmü szeptemberi évi egyszeri óraellenőrzése közötti
néhány nap alatt kb.  11,7 kWh eltérés volt, (ebből jött ki az
552 Ft dörgedelem) és emiatt tekinthetett a számlázási
osztályuk engem mocskos bűnözőnek, akinek óraállásbejelentési
jogától meg kell fosztani? (én szep 15-én jelentettem óraállást,
az óraellenőr meg szep 21-én járt nálam, hát ezalatt keletkezett
eltérés, hát emiatt tekintettek bűnözőnek? mert nem tudtam az órát
megállítani?)

Az átalány (amit ellenemre állítottak át ) az előző éves fogyasztás
alapján megállapított kWh mennyiség.
( ezt a dumát a http://www.elmu.hu/usziszotar írja)

Hát ezt csak akkor fogadtam volna el, ha garantálják, hogy
az ukrán gázelzárás megint be fog következni (ami megint
elhúzná a villanyáramfogyasztást) Ha viszont az ukrán gázháború
véletlenül mégsem következne be, akkor miért kellene a
korábi gázháború áramfogyasztása miatt nagyobb átalányt
fizetnem?