[Epitesz-barkacs] "akkumulátor hulladék" f elvásárlás budapesten?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 18., Sze, 18:51:17 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> [...]

Én eddig kétfélével találkoztam ilyen szempontból.
Az egyiknek volt egy lezáró fedele, ami rá volt ragasztva körbe, azt
lefeszegetve mackós csavarhúzóval előjött az a rész, ami teljes értékű,
régifajta aksivá tette, szóval cellánként lyukon át hozzáférhető,
ledugózott részt találtam.
A másik fajta csak úgy volt szétfeszegethető erősen roncsolással, hogy
szabaddá váltak a cellák meg minden, azt már nem lehetett újra pl autóban
használhatóvá varázsolni. (Végülis nem is ez volt a cél, hanem kipróbáltam
többféle töltési módot, kíváncsi voltam, tudom-e valamelyest regenerálni.
Nem sikerült, pedig volt egy áramgenerátoros táp finoman állítható, meg
terhelés, meg időrelé... szóval azzal is próbálkoztam, hogy jó nagy
árammal tölt és kisüt egymás után másodperces periódusokkal úgy, hogy az
átlagáram kis pozitív legyen, de ez se segített. Arra nem voltam
felkészülve, ami viszont a NiCd-knél lehet, hogy bejön, továbbra is kis
pozitív átlagáram, de rövid, erőteljes, ritka impulzusok. Lehet, hogy
kétirányban is kellhet.)