[Epitesz-barkacs] szomszed es mozgaserzekelo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 20., P, 20:35:37 CET

szomszéd mozgásérzékelője úgy van beállítva, (tehát nem az utcai rész)
hogy a saját épületünkből a saját udvarunkra nem tudunk úgy kilépni,
hogy a szemünkbe ne világítson a reflektora.
(a kerítés 190cm magasságig hullámpalával zárt, az én 175cm
magasságomat így nem is látja, olyan magasra szerelte fel, hogy
ennek ellenére a fejem búbját érzékelni tudja a saját telkünkön )

felvetődő megoldások (beszélni lehetetlen velük :-( )

1) a reflektoruk bekapcsol egy "ellenreflektort"?
ez nem jó, mert a mi villanyszámlánkat is növelné

2) egy kis ketyerével 10percenként mozgatnék valamit a saját
telkemen, amire "ráharapna" az engem zavaró reflektor
(este 6-tól reggel 6-ig 12óra alatt mindössze kb. 70 alkalom)

más ötletek?