[Epitesz-barkacs] szomszed es mozgaserzekelo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 20., P, 23:10:31 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.20. 22:13:31 +1h-kor írta:

> De mielőtt.... biztos, hogy nem lehet semmit tenni annak érdekében, hogy
> lejjebb állítsa?

vannak a "falu szája" által irányítható (hülyeségekkel telibeszélhető)
emberek...

20évvel ezelőtt egy másik szomszéd úgy akart egy kábelt átvezetni
a telkünkön, hogy az erkélyről kinyúlva elérhettem volna.
Szóltam, hogy ha rajtunk vezeti át, elvágom a drótját.
Pár mondat után ( "...itt a faluban így szokták...", "... egy
gyüttment betelepülő akar nálunk..." stb )
mondtam: "ha nem hiszed, kérdezz meg egy ügyvédet,
az majd felhomályosít... ". 3 órán belül volt egy ügyvéd náluk,
és a drót nem mirajtunk jön át.

néhány hasonló mikroháborút le kellett zongorázni,...

> Ez az egész vallatófény egy tökhülye divat lett. Megyek az utcán, és egyes
> házakon bent, minimum 5 méterre az utcafronti kerítéstől akkor is
> kigyullad a lámpa, ha az úttest közepén megyek. Más hülye divat is van:
> van, aki úgy kivilágítja az egész ingatlanát, fényárban úszik az egész,
> mintha az övé lenne a mátyás templom. Hivalkodás, önzés, a mások
> letojása...

pláne a szögesdróthurkos kerítés és 6 - 8 kamera is egyre több
utcában van, söt nagyvillámos táblás ("árammal védett kerítés")
kerítés is terjed

mondjuk mi már tudjuk, hogy kiknek kell elmondani valamit,
hogy 2órán belül a fél falu lakosai között a címzetthez is
eljusson :-)