[Epitesz-barkacs] szomszed es mozgaserzekelo

Robi fintarob at gmail.com
2009. Nov. 21., Szo, 08:30:19 CET

Hi!

Nagyon banga forma lehet, ha nem lehet ilyen megbeszélni vele, de én
elhiszem, hogy vannak ilyen emberek, nekem 2 hasonló van.

Az egyik átszórta a havat, azt mondván, hogy az ő udvarán a mi havunk van,
ugyanis a széljárásnak köszönhetően a mi udvarunkon zöldellt a fű - már
amennyire télen szokott - az ő felén pedig 2m magasan összehordta a havat.
No, ez a 2m már jó pár éve volt, az utóbbi pár évben 50-70 cm-nél nem volt
több soha. Én annyival lerendeztem vele, hogy az alját szórja, mert az az
enyém. :)

A másik meg .... lecsavarozta a kerítéslécet, átjött, a frissen ásott kb.80
cm széles földet összejárta és kialakított rajta egy árkot, hogy azon
follyon a melléképületéről az én földemre kerülő víz a telek végén lévő árok
felé, mert a víz, ami odajutott az épülete falának tövébe, ami a
telekhatáron van!!! átnedvesíti a falat és a fagy emelgeti a kerítés alapját
ami az épület előtt, ill. után van.

Ez csak 2 eset a temérdek közül,  de léteznek ilyen emberek sajnos...
Édesanyámnak mondtam, ezekkel kapcsolatos problémék akkor szűnnek majd meg,
ha atemetőbe lesznek.

R.