[Epitesz-barkacs] suritett levego

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Nov. 22., V, 12:56:22 CET

>   Én nem tennék a lakásomba egy bombát... :)
>   A sűrített levegő iszonyú pusztítást tud csinálni, ha valamiért
> szétveti a tartályt.

Ráadásul tök nem éri meg. Éppen tegnap láttam a mellékelt cikket:

http://www.iop.org/EJ/article/1748-9326/4/4/044011/erl9_4_044011.html#erl323265s7

A címe kb. "A sűrített levegős autók értékelése közgazdasági és
környezetvédelmi szempontból"

A végkövetkeztetés röviden: a sűrített levegő is akkumulátornak tekinthető,
de annak sokkal rosszabb hatásfokú és energiasűrűségű, mint az elektromos
akkumulátorok. A kevert robbanómotoros-kompresszoros izéket nem tartják csak
reménytelennek.

Palasik Sándor