[Epitesz-barkacs] suritett levego

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Nov. 22., V, 13:15:45 CET

Szoval:  szerintem a fekete muanyag taska volt a ludas... meg a
napocska.. :-)
gondolom a taskaban akkora volt a homerseklet, hogy a palack felhasadt,
majd a hirtelen megvaltozott nyomas szetvitte a taskat es a tartalmat..
mely nyomot hagyva az auto belsejeben..  karpitjan, stb..

a szerencse, hogy ez egy parkoloban tortent, picit lehuzott ablakok
mellett.. bar lehet, ablak nem tort volna..  viszont ha vezetes kozben
kapom, minimum befosok, max beteszem az autot az arokba..