[Epitesz-barkacs] kémény és gerenda

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Nov. 24., K, 21:22:54 CET

>Komoly meló!
ja, és már meglehetősen unom is, de ma még szembesültem azzal, hogy szinte
pont annyit kell még építeni felfelé mint amennyi hátra van s nagy részét a
tetőn kívűl....

sőt még kb. 300 db tégla kellene és a számolgatás eredményeként csak 270-et
tudtam megszámolni...
és még a másik kéményhez is kellene vagy 100 db, hogy meg legyen a
boldogsága a főkefének.

>Nem tudom miféle cső ez, de elfogadható a kéményseprőnek?

hogyne, még műbizonylatom is van róla.

Azok gyártották akik a nagytétényi úton voltak a vasútállomásnál s kb. 2 éve
kiköltöztek az Érdi 6-os útra.

de azért akadt közben egy kérdésem is:

hova, mihez akasszam a függőt ? hiszen a kémény tervezett tetejénél nincsen
semmi és a semmiben nem lehet a semmihez odaszögelni a függőt ...:)
anélkül meg tuti, hogy pisai ferde torony(kémény lesz belőle.... :)