[Epitesz-barkacs] kémény és gerenda

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Nov. 24., K, 22:47:14 CET

>oda oldalra gondoltam, a most meghekkelt szarufara pont.

igen, de ahol kivágtam ott még felfelé kell kb. 3 métert építeni na azt
hogyan függőzzem ?

>Ne függőzz, állózz :-)
>Az alja már remélhetőleg függőleges. Tegyél hozzá egyenes deszkát és
>ahhoz falazzál. Időnként egy hosszú vízmértékkel ellenőrizheted.

ez akár jó is lehet...
csak nehéz lesz megbízhatóan rögzítenem, mert ha véletlenül meglököm egy
téglával akkor utána ferde lehet az eredmény...

vagy rakok kétsort aztán kézből függőzök ?

na ezt hogy oldják meg az igazi tanult kőnyűvők ?

asszem először a kúpcserépnél megpróbálok rögzíteni valami pecabot szerűt ha
ez nem sikerül akkor jön az álló léc, meg a kézi lógatom a függetőt :)

elmentem aludni, jó éjt.