[Epitesz-barkacs] francia led-eskedes

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Nov. 24., K, 23:00:00 CET

>ez nem igaz. a led nyitofesze fugg pl a homerseklettol is. megmered
>hogy 20mA-nal 3.5V esik a leden, rakotod a 3.5V tapegysegre. aztan
>kicsit megmelegszik, es melegen mar csak 3.4V kell a 20mA-hoz. De a
>tapegyseged tolja bele a 3.5V-t, amitol siman meglehet hogy 40mA fog folyni.

Na most ebben nem vagyok elegge kepben, hogy mekkora a ledek
hofokfuggese. Meg nyilvan a felhasznalas helyetol is fugg, hogy ott
mekkorak a homersekletvaltozasok. Kicsit merni kellene, es akkor el
lehet donteni, hogy kell-e aramgenerator, vagy aldozni kell egy kis
teljesitmenyt egy soros ellenallasra.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu