[Epitesz-barkacs] elektromos funyiro kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 24., K, 22:35:48 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.11.24. 21:53:45 +1h-kor írta:

> Szerintem szedte ez már szét valaki hozzáértő

ezért is merem feltenni a kérdéseimet, hiszen
köztetek is vannak elektromos emberek,

a hálózatról jövő drót (2 szál) bele megy a motorba
csúszósaruval, és nem találok rajta más drótvéget,
se más csúszósarut, sem kiszakított drótot,
sem lecsippentett drótdarabot...

eddigi barkácsolásaim közben egyfázisúnál legalább 3 szál
jött ki, és ebből az egyik egy kondenzátorhoz vezetett

szóval most meg nem találok kondihoz való drótvéget :-(