[Epitesz-barkacs] kompakt vs led

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 25., Sze, 10:55:44 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> http://www.sorkollektor.hu/wp-content/Led-11.pdf
>
> valahol találtak egy "bekerülés" -t is tartalmazó
> és egy "34évre összesen" adathalmazt is,
>
> tehát a kompakt is eléggé nudlinak tűnik :-(
>
> tényleg ennyire nudli a kompakt?

szerintem itt valami fals összevetés van. Nem hiszem ugyanis, hogy a 3W-os
ledlámpa úgy világít, mint a 11W-os kompakt.

A másik, hogy 34 év? Miii? Lehet, hogy van, akit érdekel, engem biztos
nem. Szerintem ennek az időnek a felénél is már bőven lesznek még jobb
lámpák. Simán elavul minden ennyi idő alatt - a műemlékeket kivéve.

Ha nekilódul a ledlámpa gyártás, méghozzá marha nagy tömegben, akkor
lemegy az ára, sokféle fog megjelenni, mingyá másképp lesz az egész.
Amikor a kompaktok megjelentek, ki gondolta volna, hogy akár 1-2 százasért
is lehet kapni? Jó, olyan is, de mégis. Nekem még 6ezer Ft/db is rémlik,
és nem valami állat nagyra. Most meg befőttesüveg méretűt is lehet kapni
3-4 ezerért.