[Epitesz-barkacs] uszitott kutya ellen?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 28., Szo, 13:36:28 CET

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.11.28. 12:31:11 +1h-kor írta:

> rejtett kamera es feljelentes.. vagy zsarolas..
>
> nezz utana a helyi ebtartasi rendeletnek is..

a mi falunk rendeletében leírtak közül talán csak a
"birtokháborítás" -ra használható, azt kell a Ptk-ban
kiboncolni

http://www.bp18.hu/text/textwf/doc/textwf1101/ER-34-08.doc
ÁLLATTARTÁS ÁLTALÁNOS SZABÁLYAI

Az állattartás korlátozása, megtiltása, birtokháborítás

22. § (1) Amennyiben az állat tartása a magasabb szintű jogszabályok
(2) Amennyiben az állat tartása során _birtokháborítás_ gyanúja merül fel, az
1959. évi IV. törvény (Ptk). 191. §-a alapján az eljárás lefolytatására a
jegyző jogosult.