[Epitesz-barkacs] kondigep kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 30., H, 00:49:23 CET

cst wrote:

> a nyergen ülök a 120kilómmal, pontosabban ránehezedek a "felső állásban"
> tehát 120kp és kb fél méter --> 60mkp helyzeti energiát szeretnék
> hasznosítani
>
> ötletek?

Használd minél gyakrabban, és minél tovább, a keletkezett hő fűtésre
használódik. Mondom, a hő zöme nem a mechanikai energia, hanem az, ami
benned keletkezik. Ez kb 3-4-szer akkora, mint amekkora mechanikai munkát
végzel.

A haszon: ha sikerül lassan de egyenletesen veszíteni a súlyból. Ha
megpróbálsz kitalálni mindenféle furmányt akármilyen célból, pl
energianyerés, azzal csak az időt húzod el, indokot találsz arra, hogy még
miért ne használd. Hidd el, enélkül is jó nehéz rászánnia magát az
embernek, hogy napi rutinként vegye a már beszerzett eszközt igénybe.

Vannak, akik telehordják a lakást mindenféle kütyüvel, "egyik jobb, mint a
másik", ezzel elaltatják a lelkiismeretüket, hogy ők aztán mindent
megtettek.... Ez az energiatermelés is csak egy indok, hogy amíg ez nincs
megoldva, addig ne használd.

Ha esetleg nincs rajta pulzusmérő, akkor ezt oldd meg inkább valahogy,
mert ez elég fontos. Nem szabad pl 150-re vagy még följebb felnyomni a
pulzust, mert simán ki lehet nyúvadni. Később már érzed mérés nélkül is,
hogy hol is van kb az a 120-130, meg a lihegés mértékéből is fogod tudni.

Ha mindenképpen szeretnél energiát termelni, akkor szobakerékpárt kéne
beszerezni, mert annak forgó mozgás a vége, amit direktben lehet
hasznosítani. Azt nem tudom, hogy létezik-e valamilyen generátorféle
kimenetű, én úgy tudom, hogy csak mágnesfékes meg szalagfékes van. Szóval
lehet barkácsolni, de sztem tök felesleges. Az ember teljesen
jelentéktelen munkára képes csak.