[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: kondigep kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 30., H, 15:19:57 CET

Hofferek Attila wrote:

> Az ilyen deszkadiszkók általában nem is nagyon jók, reszelheted
> füstölésig, izzásig :-) Bezzeg egy kissé teltebb... jó helyen nyúlsz
> hozzá, és máris a mennyországban van :-) Szerintem. Így olvastam
> valahol.

Erről már csak régmúlt emlékeim vannak. Szerintem nem nagyon függ a csajok
élvezőképessége a teltségüktől, max a pasi nem indul be a nem ízlésének
megfelelő csajszira. Van, akit cseppet sem érdekelnek a gömbölyded formák,
rájuk szoktam mondani, hogy nem biztos, hogy a pedofilia vagy a homokosság
távol áll tőlük. Viszont az erőteljesebb idomokra beindulók nem találják
meg máshol a számításukat, mint a biztosan női hölgyektől. Persze
bonyolultabb a dolog, mert vannak másfajta női jegyek is. Van, aki hosszú
combokra indul, van, aki kerek fenékre, esetleg vékony derékra, hosszú
hajra, szép arcra... és ezek közül nem csak egyfélére. Nem mindegy az
értelmi képesség sem, bár néha abszolút nem számít, ha nem kell, hogy
megszólaljon. :-)

Ja, és nem kell a hölgyekről se megfeledkezni. Tudtommal nekik számít a
pasi segge, és még sokminden más is persze, kockás has, milyen a feje,
haja... és mennyi pénze, esetleg hatalma van. :-)