[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 30., H, 19:51:48 CET

tehat a mostani lakasodban a mostani idojaras mellett 24 ora kell 2.5 fokhoz. akkor ejjelre eselyed nincs tobb mint 1 fokkal csokkenteni a homersekletet. a napi programozasu termosztatot siman elfelejtheted.

a konnyuszerkezetes haz total mas tema. ott teljesen van ertelme a dolognak. cserebe nyaron muszaj legkondizni.

vajk