[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Nov. 30., H, 19:53:16 CET

Az a vicces, hogy ez a szenzor egy gyufásfejnyi méretű chip, benne van a
hőmérőn kívül a páratartalom mérés, az A/D, a digitális interface, és
még a fűtőszerkezet is.
A kazán teljesítményét is lehetne szabályozni, ha ismerném az
interface-et, de nyilván nem véletlen, hogy azt nem teszik közzé. Így
megveheted jópénzért a gyári időjáráskövetőt pl.. Amin trimmerekkel kell
tudományos alapon talppontot állítgatni.

Gábor