[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Nov. 30., H, 20:44:13 CET

Ez már megint két külön téma :))

Egyik a gyári, jó drága időjáráskövető, ami tud kommunikálni a kazánnal,
és le tudja szabályozni a lángot, állítani az előremenőt stb. Gondolom,
aztán lehet hogy az is csak ki-be kapcsolgat :)

A másik téma az én saját termosztátom, amiben ez a jó kis érzékelő chip
van, amiről írtam. ehhez én készítettem a szoftot, így én is kaphatom be
saját magamnak, ha nem tud eléggé sokat :)
A most meglévő programom, ami egy rakás paramétert megjelenít, egy
szombatomba került. Ha rááldozok még egy napot, akkor benne lesz már a
csilivili szabályzóalgoritmus, csak annyira szeretném ezt a témát
körüljárni, hogy többet a következő pár évben megint ne szedjem le a falról.
Vagy rakok bele wifit, és upgradelhetem innen az asztalomtól, csak azért
az már erősen ágyúval a verébre.

Gábor