[Epitesz-barkacs] alu es rez keresztmetszet?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 1., Cs, 10:41:54 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Régen (most nem tudom) a KH adók kimenő rezgőkör tekercseiben is víz
> áramlott.

Nem tudtam, de kézenfekvő megoldás lehet sok helyen.

> Milyen jó lehetne már: meló után ott vár a finom meleg vizű
> medence, ahol a hulladékhő eldisszipálódik (-:

A hulladékhő ugyanannyiba kerül, mint a nem hulladék. :-)

Nem tudom, mire kell Mágusnak ez a móka, de vizet lehet melegíteni
egyszerűbb módon is. Ha meg mittudomén klímagázt kell melegíteni, az más
tészta, de annak se látom igazán az okát, hogy így legyen melegítve. Már
persze megszoktam, hogy Mágusnak igen extrém ötletei vannak, ezek néha
annyira extrémek, hogy inkább figyelem, mi alakul belőle, nem szólok bele.
:-)