[Epitesz-barkacs] regebbi telefondrot

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 1., Cs, 14:47:36 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Gyertyát használok. Egy szál elég egy évig, és szerelni sem kell,
> viszont hangulatos.

Bár kétségtelen, hogy oda is kell hangulat. :) A gyertyát nem fújja el a
szél? (Amit keltesz. :-) ) Bár kajafüggő.

Amikor nekem volt kinti wc-m, nemhogy világítás volt benne (olvasni), de
még fűtés is, amit bentről lehetett bekapcsolni. Mivel kicsi volt a tér
ugye, elég volt pár perccel előtte bekapcsolni, hogy a legvadabb hidegben
is kellemes legyen benne a hőmérséklet.

A fűtőtest: Két deszka, a végei lezárva, lábak, és belevert szögek közé
kifeszített cekász, amit a deszkában keresztben álló drótok megtartottak
pár helyen. Most is van egy hasonló vész-fűtőtestem, de ez már mackósabb,
12kW, 3 fázisú. Hálistennek csak nagyon keveset használtam, mert iszonyúan
zabálja az áramot.