[Epitesz-barkacs] regebbi telefondrot

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 1., Cs, 15:33:50 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.01. 14:50:06 +2h-kor írta:

> Látom, nem ismered ezt a fajta telefonzsinórt. Autót lehet vele elhúzatni.
> Még a csípőfogó is nehezen viszi. Pofára kb 2 másfeles kanóc összesodorva,
> de érezni lehet, hogy belül valami acélos anyag van.
>
> Legalábbis remélem, hogy erről van szó. Ha a budi összedőlne, ez akkor is
> valszleg ép maradna. A bevonata (pvc) pedig fagy- és fényálló.

most pucoltam meg egy darabkát
az 5menet 4mm (vagy picivel több)

rézből van, de keményebb fajta
egy 6-os csöre tekertem, de nehezen engedte
(a kerítéskötözőhuzal bakfitty ehhez képest)

0,8 * 0,8 * 3,14 / 4 = 0,5mm2 ???

olyan vastag a pvc burkolata, hogy a drót cérnának tűnik
és tényleg fényállónak tűnik

az már biztos, hogy a flexhez kicsi lenne