[Epitesz-barkacs] alu es rez keresztmetszet?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 1., Cs, 21:34:02 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.10.01. 20:49:14 +2h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

Szia!

> Persze, hogy maradhat. Csak ha rákötik a klímát, jön az amperszag.

nekem a 40-60 éves, a 6mm2-es alu és 4mm2 réz betáp méretlen sodratra
az elmü kérésem nélkül adta a 25A -es órát (időszakos cserével 16A helyett 25A)

> Az a baj ezekkel, hogy iszonyat drága az egészet cserélni, és csak
> akkor teszik meg, ha nagy a baj. Pl. a régi kócos kötésű gázcsöveket,

no, nekem a betáp cseréjét (műanyag óradoboz, terv, stb)
nekem kellene finanszíroznom, ha nincs bajom én is úgy hagyom

> mert az egész bérház bűzlik a merkaptántól. Addig tákolnak, ami nem
> feltétlen jó megoldás. Amit csinálni akarsz a budi felé az viszont új
> rendszer. Megcsinálni nem több meló biztosan jó anyagból, esetleg ha a
> szőlőkordont valami biztonságos független tartóeszközzel kikerülöd,

a szőlőkordonnál van a kút, amibe a szivattyú delejét jelenleg is odaviszem

> akkor kell pár új oszlop. Utána viszont biztosan tudni fogja azt, amit
> elvársz tőle.

> Háááát, én inkább sose lássak elektromos füstöt... ha nem vagyok ott,

no, nem a füstlátvány miatt van falon kívül, hanem utálok vésni, stb

ez tényleg így lehet