[Epitesz-barkacs] kerti oradoboz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 2., P, 09:22:31 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.10.02. 07:07:38 +2h-kor írta:

> Nem tudom miben gondolkozol, de minden gázszolgálatátó a saját maga

[PDF] VÍZÓRA AKNA
Fájlformátum: PDF/Adobe Acrobat - HTML-változat
részére kialakított kiemelhető vízóra kengyellel ellátott flexibilis bekötésű vízóra akna alapszerelvényekkel. Kiválasztási adatok: ...
www.hidro-sztik.hu/web/download.php?id=255390,76,1

ez az én testalkatommal is és Józsinak is (Ő mesélte el egy vízóraaknás
csapelzárás történetét) ez a kiemelhető nem lenne rossz

és pár éve láttam valahol, hogy egy műanyagdobozban hőszigetelt
csövekkel a vízóra a felszinre feljőn, olyan helyre, ahol magas
talajvízszint miatt víz alatt lenne az óra
(ezt sajnos nem tudtam szókombinációkkal a neten megtalálni)

és ez lenne nekem a legkényelmesebb

lényegileg befagyásmentesen bebugyolált kerticsaphoz hasonló
mód is jó lenne. Pl. Szepygabi is említett egy utcafelől falonkívüli
kpe csövet, amit trafóval lehetne dróttal melegíteni végszükségben,
ha a hőszigetelés nagyon kevés volna