[Epitesz-barkacs] kĂĽltĂ©ri villanyszerelĹ? doboz?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 3., Szo, 12:25:40 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.03. 11:10:30 +2h-kor írta:

> Ez nem csak valami szivatás volt? Mint amikor a tanoncot elküldik
> kanyarfúróért meg reszelőzsírért?

nem, nem szívatás volt, mert szándékosan nem kérdeztem rá, csak
a "szemem fényképezte".

a műegyetem vizes tanszékén 4 év alatt fiatalon ( 76 - 80 között )
barkácsolhattam a docensek, adjunktusok legvadabb modellkisérletein
felnevelkedett lakatosok, műszerészek között, sokmindent láttam
de még néha nekem is felakadnak a szemeim :-)