[Epitesz-barkacs] anyagok modellkiserlethez

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 3., Szo, 14:05:06 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.10.03. 12:25:40 +2h-kor írta:

> a műegyetem vizes tanszékén 4 év alatt fiatalon ( 76 - 80 között )
> barkácsolhattam a docensek, adjunktusok legvadabb modellkisérletein
> felnevelkedett lakatosok, műszerészek között, sokmindent láttam
> de még néha nekem is felakadnak a szemeim :-)

az egyik docens modellkísérletéhez érzékeny gumimembránok (ami kb 1gramm
ra tudott jelátalakítás végezni) kellettek, és kellett még 100db fagolyócska is, eléggé
aprócska méretben ( lehetőleg "készen beszerezhető" okokból volt egy -tól -ig "méret-
szabadság"  )

hááát, amikor a patikában számlát kértünk 50db óvszerről (ebből lett a gumimembrán)
a patikában volt kuncogástól kezdve a "melyik egyetemen tanítják?" -ig mindenféle :-)

persze ez volt az egyszerűbbik feladat.

a docenstől megkérdeztük, hogy a fagolyócska lehet-e lukas is? Mondta, hogy igen.

a Ferenciek terén az eklézsiában kértünk fagolyós rózsafűzéreket mindenfajta méretből,
és az apáca kereszteket vetett, amikor sublerrel választottuk ki a megfelelő
fagolyót, és még számlát is kértünk róla. (akkor még nem volt a számlán ITJ szám)

szóval ilyen élményanyagok is belejátszanak a vadabbnál vadabb ötletekbe.....