[Epitesz-barkacs] tehergépjármű menetlevél

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 4., V, 15:04:52 CEST

köszönöm nagyon kedves vagy, hogy megkerested.

ezt olvastam én is, de ennek ellenére többen azt állítják 2008 novemberi
dátummal, hogy márpedig szükséges minden teherautóra menetlevelet
kiállítani...

ezért gondoltam rákérdezek hátha van valakinek gyakorlati tapasztalata.

most azt találtam ki, hogy megrajzoltam egy menetlevél nyomtatvány 1 oldalát
kinyomtattam és kitöltöttem, ha igazoltatnak akkor arra hivatkozok, hogy nem
kötelező, ha nagyon erősködik a rendőr akkor az orra alá dugom ezt a
papírt...

de legjobb ha meg sem állít, mert akkor beleköt, hogy 1993-ban lejárt az eü
doboz tartalma.