[Epitesz-barkacs] harkalykopacsolas hungarocellen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 4., V, 19:08:03 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> az RTL tvhiradójában mutattak egy óvoda hungarocelles
> hőszigetelést, aminél  a harkály jelentős károkat kopácsolt szét
>
> és a biztosító sem fizet nekik

Ez mostanában téma volt több helyen.

Nem minden hungarocelles házat kapnak szét. Az kell hozzá, hogy sikerüljön
a hungarocell alá bezárni rovarokat, vagy azok máshogy be tudjanak oda
menni. A harkály hallja, hogy ott vannak, és meg akarja találni. Sőt,
olyat is olvastam valahol, hogy a ház falán belül volt egy óra (ingaóra
vagy más, már nem emléxem), annak a percegés-szerű zaja keltette fel egy
harkály figyelmét, és esett neki a szigetelésnek.

A hozzáértők (akik annak vallják magukat) a kőzetgyapotot javasolják, mint
alternatívát. Ezek után nem lepne meg, ha az egész inkább egy lejárató
kampány lenne, legalábbis, ha az tűnik ki a szövegekből, hogy a
hungarocell (pontosabban polisztirol hab) milyen vacak, mert még a harkály
is... na meg az egész ház milyen tűzveszélyes... szóval nem kell
tökkomolyan venni.

Egész biztos, hogy vannak olyan épületek, amiken már sok-sok éve ott van a
hungarocell, és nem kezdte ki semmi.

Nálam kikezdi a kutya és a macskák. Amíg szét nem rugom a seneküket. :-)
Na jó, ez teljesen provizórikus, burkolatlan hungarocell.